Alo? Nu...

on 22:06


De cate ori nu vi s-a intamplat ca, grabiti, sa sunati o persoana pentru a afla ceva sau pentru a-i cere o favoare. De cele mai multe ori conversatia evolueaza la modul:

Tu: Salut, ce faci?
Ailantra persoana: uite bine, am fost sa.....

Si nici nu apuca sa-si duca la capat ideea, ca tu deja ii adresezi intrebarea, sau
ii ceri favorul.

Tu: Da...uite, te-am sunat fiindca VREAU.....

Asta pentru ca defapt, intrebarea 'ce faci' e adresata din reflex, curtoazie, obisnuinta, tentativa de politete, genocid...spune-i cum vrei, si chiar nu te intereseaza ce are celalalt de zis, chiar asta fiind motivul pentru care treci (de cele mai multe ori inconstient) la partea unde comunici ce vrei tu, fara sa te gandesti la interlocutor. Si nu vreau sa ma recomand acum ca un exemplu de politete britanica, avand in vedere ca vorbesc din propria-mi expreienta.

Dar, ia ganditi-va, cati dintre voi nu faceti la fel?

1 comentarii:

diamonddvd spunea...

da cam asa este,dar cateodata eu mai intreb ce faci ca sa vad unde este o persoana(ce faci? bine,acasa...ce faci?uite sunt plecat la...)mi se pare prea directa intrebarea unde esti?

Trimiteți un comentariu

hai ia scrie si tu ceva acolo, sa vaza ochiu'