chiar si eu......

on 21:25

.........
- si eu ma uit dupa forme in faianta/gresie cand stau pe buda
- si eu merg, sau cel putin mergeam pe strada incercand sa nu calc niciun fel de linie
- si eu m-am adaugat in lista mea pe mess
- si eu fac patrate si dreptunghiuri cu mouse-ul pe desktop cand ma plictisesc
- si eu deschid frigideru inconstient, ma uit in el, il inchid si plec
- si pe mine ma marcheaza cate-o melodie zile intregi
- si eu m-am jucat Mario si primu Prince of Persia (Printz)
- si eu ma gandeam ca scoala n-o sa-mi ajute la nimic
- si eu m-am amenintat ca de MAINE o sa fiu mai bun

si daca tot ti-ai belit ochii citind pana aici, dai si pe butonul 'aflati mai multe' aflat incomod in dreapta-jos a articolului, ca nu au sa-ti cada o.ole.


- si eu am zis ca o sa scriu in fiecare zi, cel putin un articol pe blog
- si eu m-am intrebat daca exista un Dumnezeu
- si eu sunt convins ca cel mai tare joc pe telefon, in special nokia d-ala vechi, e rama(snake)
- si eu mi-am cautat numele pe Google
- si eu sustin ca parintii mei sunt cei mai buni din lume
- si eu mi-am facut colectie de fotbalisti, Pokemon, si celelalte prostioare
- si eu am zis ca o sa plec din tara asta splendida
- si chiar mi-am dat seama ca toti facem acelasi lucruri, iar ala care nu recunoaste...EJPROST!

in loc de P.S: daca mai aveti idei sau activitati de genul acesta, fiti amabili si dati un comment, daca nu stiti cum, selectati OpenID si baligati-va numele in cascheta aia. Defapt nu, e teapa. Selectati anonim sau, de preferat Nume/Adresa URL

6 comentarii:

diamonddvd spunea...

si eu m-am mai intrebat daca se va ajunge ceva de tara asta

Camyy's spunea...

am avut eo nokia dala:)) mijto rama;;) snake:">
mireeel>:D<

rafarel spunea...

pey...si la mn se potrivesc..mai ales aia cu frigideru...eu ma mai intreb....daca....sunt adoptat...dar nu cred....ma intreb....de ce .. e imprimanta pe masa...de ce nokia nu mai are baterie...intrebari frecvente pe care mi le pun :))

Aimee spunea...

Hey, si eu pe-aici. Nou blog, noi idei, presupun, ai inceput in forta si in postul asta trebuie sa recunosc ca ma cam regasesc. In alta ordine de idei...

-si eu m-am intrebat cum pot unii sa ia sute de magazine la rand si se comporte ca si cand nu ar avea timp sa le vada pe toate

-si eu am spus ca o sa tin legatura cu fostii colegi din 5-8 si s-a ales praful

-si eu cunosc persoane care dupa ce te ignora cu lunile se decid cand ai mai multi nervi sa se puna la curent cu ce ai mai facut

-si eu, cand am auzit ca voi avea un frate, m-am gandit "doamne, ai mei nu o sa ma mai iubeasca"

stuff like that. Idei exista, trebuie doar sa fie si oameni care sa le scrie. Keep up the good work, si o sa iti mai vizitez blogul cat de curand;)

NeaCsu spunea...

tare aia q frigideru'....si io fac lafel!!!!..lol!!!

mirel m. spunea...

si eu deschid aplicatii fara sa-mi dau seama
si eu am setat google ca homepage
si eu las maruntul la magazin,iar apoi imi trebuie
si eu caut ceva, gasesc altceva si mi se pare interesant si citesc/vizionez
si eu imi doresc sa gasesc bani pe jos

sunt sigur ca si voua vi se intampla la fel

Trimiteți un comentariu

hai ia scrie si tu ceva acolo, sa vaza ochiu'