Mi-ar face ziua mai buna.....

on 22:10

- dacă aş ştii că am adus pe cineva pe direcţia potrivită
- dacă aş fi sigur că ştiu care e direcţia potrivită
- dacă cineva mi-ar rămâne recunoscător
- dacă aş reuşi să fac tot ce-mi propun
- dacă aş ştii că cineva mă priveşte ca un model
- dacă aş ştii că am stârnit zumzet, apreciere, comentarii, mai puţin invidie, fiind eu însumi
- dacă aş ştii că, vreodată, pe ascuns, o fetişcană a ţinut la mine fără ca eu să ştiu
- dacă mi s-ar ivi o oportunitate să fac carieră într-un domeniu ce-mi place, şi nu doar de foame
- dacă lumea ar fi cum ne-o imaginăm in copilărie/adolescenţă, şi nu cum ne-o povestesc părinţii

şi multe alte lucruri care nu-mi străpung creierul pe moment...

Vouă ce v-ar face ziua mai bună?

1 comentarii:

Adda spunea...

da... ce pot sa mai zic
vezi ca poti si altceva?

Trimiteți un comentariu

hai ia scrie si tu ceva acolo, sa vaza ochiu'